Vodafone Mammut

Értékelés 12 értékelés 3.5

Elérhetőségek

Cím: 1024 Budapest , Lövőház utca 2-6.

Telefon: +36-36-702888040


Kategória: Mobilszolgáltató , Telefonszolgáltató

Fizetési módok: Amex, Készpénz, MasterCard, Visa

Elfogad bankkártyát?: Igen

Parkolás: Fizetős mélygarázs, Fizetős parkolóház

Akadálymentesített?: Igen

Hétfő 10:00-21:00
Kedd 10:00-21:00
Szerda 10:00-21:00
Csütörtök 10:00-21:00
Péntek 10:00-21:00
Szombat 10:00-21:00
Vasárnap 10:00-18:00


További információk

Üzletünk a Mammut I. Bevásárlóközpont I. emeletén és a Mammut II. Bevásárlóközpont II. emeletén található.

VitaMAX csomag értékesítés
Havidíjas előfizetés értékesítése
Internet előfizetés értékesítése
Ügyfélszolgálat
Elektronikus VitaMAX egyenleg feltöltés
Szerviz felvevőhely
Készpénzes számlabefizetés
Bankkártyás számlabefizetés
Bankkártyás vásárlás
Technikai segítségnyújtás

Vélemények, értékelések (12)

  • levente lokody
  • 6 értékelés
  • 0 követő
  • 2 medál
  • 1 hasznos vélemény
Értékelés
szuper igazan jo arakon !!!
Pont itt intéztem a Mammutban és nagyon kedves, segítőkész közvetlen hölggyel tárgyaltam. Én max csillagot adok, mert sosem volt problémám sem a térerővel, sem a rugalmassággal. Külön figyelmességnek tartom a névnapi sms-eket és az egyelnegtájékoztató üzeneteket, mert mindig tudom hol tartok.
  • Árpád
  • 116 értékelés
  • 2 követő
  • 20 medál
  • 220 hasznos vélemény
Értékelés
A Vodafone leszerepelt. Meghalt édesapám 1230 Ft-tal tartozott, ami abból adódott. hogy amikor meghalt, már nem tudta a csekket befizetni. Előtte évekig mindig megtette. Amikor a halála után 3 héttel a halotti anyakönyvvel bementem ide hozzájuk, akkor ezt még nem tudták. A Telenor képes a szerződés felmondásakor elszámolni, a Vodafone ehhez nincs felnőve. Be kellett megint mennem, hogy rendezzem az ügyet. Megkérdeztem, hogy a Magyar Telekomhoz hasonlóan elengednék-e ezt a "tetemes" tartozást. Megkaptam a végleges választ: nem és nem. Ragaszkodtak a pénzhez. Mondták, hogy 1000 forint felett behajtót is küldenek, és ha nem megyek be, akkor napokon belül ment volna a behajtó. Szemmel láthatólag az ügyintézőnek is égett a pofája az esettől. Erre való tekintettel a saját mobiltelefonomat a Telekomnál vettem. Szerintem többet bukott a Vodafone ezen a szarevésen, mint 1230 Ft.
Értékelés
Mindig kedvesek és gyorsak,bármi probléma vagy kérdésünk van korrekt választ,segítséget kapunk.Türelmesek és megértőek számít a véleményünk.Igaz néhány itt dolgozó nem így gondolkodik,de nem lehetünk egyformák.
  • Klupta Ildikó
  • 5 értékelés
  • 0 követő
  • 2 medál
  • 4 hasznos vélemény
Értékelés
Nekem már több éve van előfizetéses telefonom, mostanában pedig vásároltam mobilnetet is a Vodafone-nál. Pont itt intéztem a Mammutban és nagyon kedves, segítőkész közvetlen hölggyel tárgyaltam. Én max csillagot adok, mert sosem volt problémám sem a térerővel, sem a rugalmassággal. Külön figyelmességnek tartom a névnapi sms-eket és az egyelnegtájékoztató üzeneteket, mert mindig tudom hol tartok.
Értékelés
nagyon meg vagyok elégedve a Vodafon szolgáltatással....a percdíjak és kedvezményes csomagjai közül olyat választottam ami az én pénztárcámnak megfelelő...csak ajánlani tudom mindenkinek..azt azért szomorúan olvastam ,hogy az előttem szóló ilyen kellemetlen helyzetbe került..szerintem az ügyintézőn is sok múlik,hogy áll a esethez..
  • Cs. Gyula
  • 2 értékelés
  • 0 követő
  • 1 medál
  • 0 hasznos vélemény
Értékelés
Nekem itt még eddig mindent, mindig elintéztek. Sajnálom a halálesettel kapcsolatos esetet, de a szarrágásból van a vagyon, lásd a Dunaparton a Vodafone székházat. Csak így tovább, hajrá multik!
  • F. Fanni
  • 1 értékelés
  • 0 követő
  • 1 medál
  • 1 hasznos vélemény
Értékelés
Én eddig mindennel megvoltam elégedve,igaz nekem még nem kellett haláleset miatt bemennem mint az előttem szólónak! Az internet gyors a telefonszámlám nem veri az eget mint amikor t-mobilos voltam pedig egy cseppet sem beszélek kevesebbet mint akkor! Nekem bejött!
  • Árpád
  • 116 értékelés
  • 2 követő
  • 20 medál
  • 220 hasznos vélemény
Értékelés
Már-már kezdtem azt hinni, hogy a Vodafone és a T kegyelet dolgában egy szinten állnak, de egy ezer forintos banánhéjon a Voda elcsúszni látszik. Amikor először mentem be hozzájuk hogy meghalt édesapám telefonos előfizetését lemondjam azt hittem, minden simán megy (lásd előző bejegyzésem), de nem sikerült egy két hónappal korábbi számla 1000 forintos tételét lezárniuk. Azt még rendületlenül követelik - apámtól. Hiába hivatkoztam a T nagyvonalúbb gyakorlatára, az őket nem zavarja. Meg is kérdeztem, hogy kívánnak eljárni apámnál: letiltják a már megszűnt telefonját, ráterhelik a nemlétező ingatlanjára vagy esetleg megölik? A válasz ugyanaz volt, adjam meg a 4 jegyű pinkódot és akkor többet mondhatok vagy menjek be egy Voda üzletbe (a parkolás többe fog kerülni.)
Ebből most sportot csinálok, megvárom, hogy mikor nyugszanak bele, hogy ebből az ügyfélből már nem lesz bevétel.
  • Árpád
  • 116 értékelés
  • 2 követő
  • 20 medál
  • 220 hasznos vélemény
Értékelés
Két Vodafone üzlet is van az épületben. Ez a nagyobbik. Kénytelen voltam idejönni, mert olyan ügyfélszolgálati ügyben jöttem, amit partnerüzletben nem tudnak megoldani. A zárás előtt 5 perccel estem be. lelkileg fel voltam készülve, hogy a biztonsági őrrel a jogszabályokról és egymás szüleiről beszélgetünk. De nem, beengedett utána pedig az ügyintéző sem sóhajtozott, hanem hatékonyan intézkedett.
Értékelés
Borzalmas a várakozási idő (de egyébként az összes ügyfélszolgálatra vonatkozik)!!! Ha 3-4 ember várakozik, akkor is fél órákat kell várni, mire elintéződik az ügyed... Nem tudom, hogy miért nem lehet külön választani és kezelni aki csak számlabefizetéssel kapcsolatban húz sorszámot és aki készüléket vásárolna, vagy egyéb óhaja van. Nem is értem miért állítanak alkalmazottat a sorszámhúzó gép elé, felesleges. Ha tehetném -1-re értékelném!!!
Értékelés
Mindig kedvesek és maximálisan meg vagyok elégedve a kiszolgálással és nem mellesleg gyorsak is !
Mindig kedvesek és maximálisan meg vagyok elégedve a kiszolgálással és nem mellesleg gyorsak is !!!!!!